Här ovan är min säng, min restaurang, min arbetsplats. Min lekplats, min snorplats, min sjukstuga. Denna soffa känns som om den håller på att förruttna då den har varit förpestad av mig och mina baciller sedan i fredags.
Det var i söndags som jag bestämde mig för att försöka lugna ner mig, inte stressa över skolan då jag inte var/är kapabel till att bilda meningar i mitt huvud. Att samtala är en för stor insats just nu. Dock kunde jag inte ignorera dagens meddelande från Camilla. Stressen flög på mig som jordgetingar gör om en råkar trampa i deras bo, total och enastående panik! Hur i hela fridens namn ska jag få ihop det här nu då? Bör jag andas i fyrkant?
 
 
 
ATT GÖRA
 
  • Kursmålen
    reflektera över OM jag når dem
    och om inte..
    VARFÖR gör jag inte det?
    och HUR ska jag kunna göra det?

  • Bloggen
    Skriva om ångesthantering, Känn - Acceptera - Släpp
    Börja samla ihop delarna och påbörja min essä
    VAD har jag arbetat med
    HUR har jag gått till väga
    VARFÖR har jag gjort så som jag har gjort

  • Projektplaneringen
    Hur såg den ut när jag började
    Vad har förändrats
    Varför har den förändrats

  • Material
    få tag på Being with a/r/tography - läsa
    beskriva mitt materialval och varför jag använder mig av just dessa
    förklara mina källor

  • Gestaltningen
    min process
    vad har jag för syfte med det jag har gjort?
    fixa payex - som är så jävla krångliga!!!
    göra posters
    Fixa klart mina t-shirtar
    Betala Marianne

  • Sjuklighet
    köpa mer nässpary - ta nässpray
    ta en huvudvärkstablett
    sova
    dricka te
    sova
    försöka äta något

Kommentera

Publiceras ej